Εστίαση, νέες τεχνολογίες πληρωμών

Οι σύγχρονες τεχνολογίες πληρωμών αλλάζουν τις απαιτήσεις και τις προσδοκίες των καταναλωτών και αναπροσαρμόζουν τον κλάδο της εστίασης.

Τι χρειάζονται οι ιδιοκτήτες εστιατορίων να φέρουν στο τραπέζι για να καλύψουν τις απαιτήσεις των πελατών τους; Ποιες τεχνολογίες έχουν γίνει απαραίτητες για τις  επιχειρήσεις εστίασης;

Παρακάτω συγκεντρώσαμε μερικά από τα πιο σημαντικά στοιχεία που οι ιδιοκτήτες εστιατορίων πρέπει να εξετάσουν πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την απόφαση να υιοθετήσουν καινοτόμες λύσεις πληρωμών.

Ανέπαφες Συναλλαγές (tap & go)

Οταν έκαναν την εμφάνισή τους οι κάρτες ανέπαφων συναλλαγών (tap & go) οι πελάτες άρχισαν γρήγορα  να  συνηθίζουν στην ευκολία και την ταχύτητα που τους προσφέρουν.

Οι ιδιοκτήτες εστιατορίων  θα πρέπει να επωφεληθούν από αυτή την αναπτυσσόμενη τάση και να φροντίσουν να επιλέξουν ένα σύστημα POS που να μπορεί να δεχτεί όχι μόνο κάρτες με chip και μαγνητική λωρίδα αλλα και ανέπαφων συναλλαγών.  Μόνο με αυτόν τον τρόπο θα προσελκήσουν τους πελάτες που θέτουν ως προτεραιώτητα τους την ταχύτητα και αγαπούν την ευκολία πληρωμών μέσω κινητού τηλεφώνου.

Παραγγελίες μέσω ιστοσελίδας ή εφαρμογών

Μετά από τον κλασικό τρόπο πληρωμής στο τραπέζι, η παραγγελία μέσω διαδικτύου/κινητού τηλεφώνου είναι το επόμενο μεγάλο βήμα και οι ιδιοκτήτες εστιατορίων δεν πρέπει να παραβλέπουν την ευκαιρία να κάνουν την επιχείρησή τους διαδικτυακή και να προσελκύσουν περισσότερους πελάτες.

Με τη βοήθεια των εφαρμογών και των ιστοσελίδων, οι πελάτες παραγγέλλουν, πληρώνουν  προκαταβολικά  και στη συνέχεια απλά παραλαμβάνουν το γεύμα τους οι ίδιοι ή τους παραδίδεται στην πόρτα τους.  Ο τρόπος αυτός τους προσφέρει μεγαλύτερη ευκολία ενώ ταυτόχρονα εξαλείφει τις μεγάλες ουρές αναμονής εξασφαλίζοντας ταχύτερη εξυπηρέτηση και ανώτερη εμπειρία εξυπηρέτησης. Υπάρχει καλύτερος τρόπος να προσελκύσετε πελάτες;

Εκπαίδευση προσωπικού και καταναλωτών

Συνήθως, οι άνθρωποι χρειάζονται λίγο χρόνο για να συνηθίσουν στις νέες τεχνολογίες. Για να γίνει πιο ομαλή η διαδικασία  και να αποφύγουν την σύγχυση, οι  ιδιοκτήτες εστιατορίων θα πρέπει να οργανώσουν εκπαιδευτικά σεμινάρια για το προσωπικό τους. Απο την στιγμή που λάβουν την απαιτούμενη εκπαίδευση, θα αισθάνονται πιο σίγουροι να μεταφέρουν τις γνώσεις τους στους πελάτες.

Οι ήδη εξοικειωμένοι πελάτες θέλουν τεχνολογίες που είναι χρήσιμες, βολικές και καινοτόμες. Τα εστιατόρια που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις αυτής της κατηγορίας πελατών, θα προσελκύσουν περισσότερους και θα δημιουργήσουν πραγματική πιστότητα πελατών.

ΠΗΓΗ mypos.eu

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *