Η Just Eat συγχωνεύεται με την Takeaway.com

Η μάχη στο ευρωπαϊκό πεδίο του οnline delivery τροφίμων αναθερμαίνεται την ώρα που ο κλάδος συρρικνώνεται μετά και το mega deal του κλάδου που ανακοινώθηκε χθες. Ο λόγος για την συγχώνευση δύο εκ των μεγαλυτέρων εταιρειών του χώρου, της αγγλικής εταιρείας Just Eat με την ολλανδική Takeaway.com.

Η μεγάλη συμφωνία στο χώρο των online υπηρεσιών παραγγελίας φαγητού στον ευρωπαϊκό χώρο ολοκληρώθηκε, δημιουργώντας ένα από τα μεγαλύτερα σχήματα στον κόσμο στο συγκεκριμένο κλάδο. Το deal δημιούργησε μια εταιρεία με κυρίαρχη παρουσία σε όλες τις μεγάλες αγορές της ευρωπαϊκής Ηπείρου αλλά και με αποτύπωμα σε άλλες χώρες, όπως το Ισραήλ και το Βιετνάμ (Takeaway) ή ο Καναδάς η Βραζιλία, η Αυστραλία και η Νέα Ζηλανδία(Just Eat).

Η αξία του νέου σχήματος αποτιμάται πάνω από τα 10 δισ. ευρώ και οι εταιρείες ισχυρίζονται ότι θα δημιουργήσουν την μεγαλύτερη πλατφόρμα διανομής τροφίμων παγκοσμίως, αφού συνδυαστικά επεξεργάστηκαν 360 εκατ. παραγγελίες ύψους 7,3 δισ. ευρώ το 2018.

Πλέον η νέα εταιρεία μπορεί να ανταγωνιστεί καλύτερα τις Uber Eats και το Amazon η οποία έχει επενδύσει στην Deliveroo.

Να υπενθυμίσουμε ότι στο τέλος του 2018, η Just Eat είχε περισσότερους από 26 εκατομμύρια χρήστες, ενώ οι χρήστες της Takeaway ξεπερνούσαν τα 14 εκατομμύρια.

Η αγορά υφίσταται ραγδαίες αλλαγές το τελευταίο διάστημα, πριν από λίγους μήνες είχε προηγηθεί η εξαγορά του γερμανικού βραχίονα της Delivery Hero από την Takeaway. Υπενθυμίζεται ότι στην Delivery Hero ανήκουν και οι ελληνικές υπηρεσίες efood, clickdelivery και deliveras.

Οι ανακατατάξεις στον κλάδο δεν αφορούν μόνο την Ευρώπη. Να θυμίσουμε ότι και στην Ελλάδα αναμένεται να προστεθεί εντός του καλοκαιριού ένας ακόμα πολύ δυνατός online παίκτης, o skroutz.gr. H νέα πλατφόρμα της εταιρείας, SkroutzFood, η οποία θα εξειδικεύεται στο Online delivery, ήδη λειτουργεί σε κλειστή beta έκδοση με περιορισμένους χρήστες. Ωστόσο το επίσημο λανσάρισμα της πλατφόρμας να ακολουθεί ένα μήνα περίπου αργότερα, στις αρχές του Φθινοπώρου.

Τόσο επί ευρωπαϊκού εδάφους όσο κι επί ελληνικού η αγορά της ηλεκτρονικής παραγγελίας φαγητού γνωρίζει αλματώδη ανάπτυξη. Στην περίπτωση της χώρας μας η αξία της εκτιμάται ότι φτάνει τα 300 εκατ. ευρώ.  Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της πανελλήνιας έρευνας ηλεκτρονικού εμπορίου 2018-2019 που διεξήγαγε το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, η παραγγελία έτοιμου φαγητού αποτελεί πλέον στην Ελλάδα τη δεύτερη δημοφιλέστερη κατηγορία στον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου, με μερίδιο 43%.

ΠΗΓΗ insider.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *